blog blog .

blog

چرم مصنوعی آلمانی اتومبیل

چرم مصنوعی ایتالیایی اتومبیل
چرم مصنوعی ایتالیایی کیفیت و قیمت بالایی دارد. به همین علت در تولید کالاهای مختلفی مانند کیف، کفش، بند ساعت و حتی داخل خودرو به کار می رود. ظرافت و استحکام بالای چرم ایتالیایی باعث شده تا در مد و طراحی از آن استفاده شود. چرم های مصنوعی خاصیت ارتجاعی بالایی دارند و در برابر سرما، گرما، رطوبت، الکل و لکه ها مقاوم هستند. از چرم مصنوعی ایتالیایی اتومبیل برای تهیه روکش صندلی، فرمان، روکش درها، سقف و … در خودروهای گران قیمت استفاده می کنند. برخی از خودروسازان، این نوع چرم را برای بهبود دیزاین داخلی محصولات خود به کار می برند.

چرم مصنوعی خودرویی
چرم مصنوعی ایتالیایی اتومبیل با استفاده از فناوری های نوین تهیه می شوند. در زمان تهیه این نوع چرم به نکاتی مانند راحتی، مقاومت و سازگاری آن با محیط زیست توجه می کنند.

چرم مصنوعی آلمانی اتومبیل
چرم مصنوعی آلمانی اتومبیل ، ساختاری مستحکم دارد. در صورت لمس این نوع چرم، حس دلپذیری را تجربه می کنید. این نوع چرم، با استانداردهای جهانی مطابقت دارد و در برابر تعریق مقاوم است. علاوه بر این، مقاومت زیادی در برابر اصطکاک دارد. امروزه بسیاری از خودروسازان معروف دنیا برای تزئین بخش های داخلی خودروهای خود از چرم مصنوعی آلمانی استفاده می کنند. پوشش صندلی، پشتی، داشبورد، فرمان، روکش درها، دستگیره، پوشش سقف، آفتاب گیر، کاپوت و … با استفاده از چرم مصنوعی، ظاهری شیک و لوکس به این خودروها می بخشد.

مهم ترین برندهای چرم مصنوعی
برندهای چرم کلارینو، فابریکوید، کایدکس، لریکا، چرم MB-Tex ، Rexine ، Sta-Kleen و NuLeather از معتبرترین برندهای چرم مصنوعی در جهان می باشند.

تولید کنندگان اصلی چرم مصنوعی در جهان
کشورهای آلمان، انگلیس، فرانسه و سوئد به عنوان مهم ترین تولید کنندگان چرم مصنوعی در دنیا شناخته می شوند.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۵۸:۰۵ توسط:blog موضوع: نظرات (0)